Monday, September 29, 2008

Tak syokkkknyerrrrrrrrr

Ladies..im off to Penang tomorrow...tak tau nape rasa sebak sgt ni...tambah2 dgr lagu raya...tak syok la raya tanpa suami kan...patutnya tpt isteri di sisi suami kan...nape MIL tanak paham ek...nape mesti nak kena jaga hati semua org...sob,sob,sob...rasanya saya lebih rela beraya di KL asalkan dekat ngan Abang...bukan Abang tak bg saya raya sini...tp sbb nak menjaga hati semua org la...huhu...kat Penang takde intenet...so saya tak pasti nak bawak blk broadband ni ker tak...maybe bwk kot sbb abg keje sepanjang hari...dia tak guna pun kat umah...YG PASTI skrg....SAYA SEDEY BANGAT....isk,isk,isk....

8 comments:

mar!ahaf!z said...

sabar yani, just enjoy ur raya tau wherever pun..
sbr skit.. make someone happy lagi bagus, sebab kita dah berkorban kan..
hrp2 yg baik juga kembali pada kita..

viruspadu said...

vp, En. Laloque dan An-Nisa ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

alahai... jgn sedih2 ye yang

Mai Okinokiyo said...

kak yani..
nape ko xbalik masa puasa & balik kltn masa raya?

Yani Yusuf said...

mrs hafiz : tu la...berkorban tu lg baik kan...tu la yg selalu yani pujuk diri...uhuuuu

VP : slmt hari raya jugak...isk,isk...tak sedey...terharu jek...hehehe

okinokiyo : mai...sbb thn ni mmg raya turn penang...syahril tu lom tentu thn depan pn dpt cuti...takkan aku blk kelantan tiap2 thn..apa plak kata mak mertua aku...huhu..dorg pun nak beraya ngan cucu gak kan...bukan ngan aku pun...hehehe

ELLY said...

best nya kakyani punya blog! hihi.

Yani Yusuf said...

ellycious : hi elly...tq...sonot x raya kat kelantan?

comey_lote said...

kawe rasa kawe buh comments..sinih...tok bubuh ehh?huhuhu

Yani Yusuf said...

comey_lote : demo komen gapo...takdop pung...jgn kato kawe delete plok...huhu