Saturday, September 27, 2008

Email Raya dr Department saya

Jumaat lepas kitorg ada sesi bergambar tok buat email raya kat semua staff company..tp semuanya tak plan pun...suddenly jer bos soh buat...so takde la sesape yg pakai lawa2...termasuk la mak buyung ni yg lately mmg langsung tak berminat nak bergaya ke opis...huhu....ni la antara gambar yg diambil...sila la tgk muka mak buyung yg bulat tp maintain cun gitu...hehehe

Ni la Head of Department...sporting woo...tak mcm ex-bos saya kat dept seksa 3thn lepas...3 thn terseksa...sekali dpt join dept yg best ni....huhu...

Ha...ni la semua opismate saya yg sporting giler2...tak kira gred apa..semua satu kepala...semua backing each other dr bos...takde la yg nak stab dr blkg...huhu....semua yg duduk kat depan tu (kecuali bos sy) adalah bekas manager branch dulu...tp otak mmg best...syok sesgt...:D

Ini la movie raya dr dept saya...khas jugak buat semua kengkawan, sedara mara dan pembaca setia blog saya...SELAMAT MENYAMBUT AIDILFITRI dan MAAF ZAHIR BATIN dari saya, Syahril dan Putri Nur Alya. Semoga Aidilfitri tahun ini memberi seribu makna buat semua....


3 comments:

comey_lote said...

ho..baru napok perut

Yani Yusuf said...

comey_lote : huhu...tokleh nok cover doh...kihkihkih

Anonymous said...

demo koho gemok!:P