Sunday, September 14, 2008

Info Psl Fotopages untuk Tempahan Tee

Ramai yg tanya kat mana saya tempah tee untuk 2 org anak kawan saya (ada dlm entry sblm ni)...Actually saya suka godek2 fotopages (dulu saya aktif upload pic kat fp)...so terjumpa la fp untuk tempahan tee yg menarik perhatian saya...

First trial saya tempah baju tok besday si Putri...ramai yg ckp lawa...kebetulan masa tu lak besday anak kawan saya tu...so saya tempah la plak tok dorg...

Kay la...tok tidak menghampakan pertanyaan kengkawan...ari ni saya buat entry psl Fotopages Cuda ni...nama tuannya Cuda..panggilan manja gitu... So u all leh la lawat fp dia ek..then kontek Cuda terus...

4 comments:

mar!ahaf!z said...

hmm ni yg teringin nak order gak ni yani.. brapa eh yani harga dia?

Yani Yusuf said...

mrs hafiz : harga terpulang pada berapa huruf yg maria nak...cam yg 2 tok anak kawan yani tu...total rm60...tempah la tok satu family...sehati sejiwa gitu...:D..

shafa said...

Nanti kita usha dulu dia punya FP..Baju kita sendiri kan?

Yani Yusuf said...

Shafa : baju dia carikan...bgtau saiz ker...umur ker...