Friday, September 19, 2008

Tension...uwaaaa

Ish...tension tol saya...ingat nk update psl mknn smlm....dah amik gambar (tp yg tinggal saki baki je la sbb dah pelahap sgt)....tp check punye check...saya lupa bawak blk kabel....uwaaa...geram tol...charger pun lupa...sib baik bateri kamera baru cas....isk,isk....so takleh upload gmbar lg...

Dah la bukak blog pg ni ada comment dr Sufee nun di perantauan psl entry blk kg tu...so niat di hati nak menjeleskan dia la nk tayang mknn smlm...huhu....tgk korg, niat saya pun dah tak betul...sbb tu Tuhan tak izinkan kan,kan,kan....so moral of the story...jgn ada niat nak kenakan org...hhhahhaha...

Smlm saya mkn byk giler (after dah bape lama takde selera mkn)....mmg puas ati dpt mkn masakan mak sendiri kan...menu smlm nasi kerabu, daging bakar madu, ikan tuko bakar ngan air asam(ala, bebenornya ikan ni ikan pari yg kecik tu...heheh), kerabu betik, ikan kembung celup tepung, buah tanjung, air kelapa, air oren, air laici kang...hahaha....mcm nk mkn tok 20 org kan...tak tahu la nape mak saya msk byk menu giler smlm...agaknya dia xcited nk jumpa anak n cucu tersayang kot(..oo,oo...jgn jeles kakak n adik ku yg kat KL n amsterdam yer)...huhu...tp smlm kakak sulung satu family ada...n mak saya ajak nenek(belah arwah ayah) dtg sekali...sbb nnti saya tak jumpa dah dorg tok raya ni...

Kesimpulannya...last nite was a great nite.....:D...okay la..saje on9...selain ingat nak update blog...nak chatting ngan Abang nun di KL...tp upenya dia tak bgn tido lg..apa la.....amik kesempatan bini takde la tu....till then...tataa

6 comments:

cikJintan said...

sesungguhnyer..doa org2 yang berposa jauh dr mak apak...termaqboll...hehehhe..takpo ning..aku consider la sbb mung ado 'passport' mahal lagi dr aku..makan utk duo orang...heheh..duo ke tigo? kuikuikui

Mommy Lily said...

bestnya dia dah balik berbuka kt kelantan..

buah tanjung tu sedap sekali....rugi la tk dpt tangkap gambar

Yani Yusuf said...

sufee : weh...konpem duo jah...tok cekak weh tigo...hehehe

mommy lily : hush, mmg best...sempat amik gambar mami...tp saki baki je la...hikhikh

Anonymous said...

Ning, saloh tu spelling mu, patutnya ikan tukkko...hehehe, laki aku sapa hari ni sebut tak betul2. aku balik jumaat nih, insyaallah, nak jamu buah tanjung dulu..adei....terliur nya la...

Yani Yusuf said...

maria : hahaha...aku tahu sebut jah...spelling failed sket....hehhe

mar!ahaf!z said...

:) owhh niat tu..
takpe2..upload gambo kemudian ye..heheh