Thursday, September 25, 2008

Blk Kg - Part 1

Okes...dah lama tak update blog...biasa la mak buyung ni...sibuk memanjang...so kali ni nak jugak update byk2 terus..yg dah lama terpendam...huhu.... Dlm entry sblm ni saya janji nak upload gambar mknn kelantan kan (ikan tuko, buah tanjung n jala mas)...ari ni baru berkesempatan stlh rasa diri ini mempunyai masa terluang..huhu...enjoy the pix k...

Ni gambar anak dara saya dlm ERL otw ke KLIA tok blk Kelantan...minah ni mmg suka posing...agak2nya ikut sapa ek...huhu...sib baik dia nk jln sendiri all the way from ERL sampai la ke Gate A7...since she's already 2 years old...the fare was the same wif me...huhu...no more rm5 like b4...isk,isk...means she had her own seat la kan...so ni kali pertama la nak letak dia dok sendiri...b4 ni beriba jek n dia gayat+takut bila kapal nak naik n turun...cuak gak la kali ni...dah la papa tak ikut sama...but Alhamdulillah...she was so hepi...dah tak takut tp siap gelak..pastu ckp tak benti2 sampai aunty sblh dia pun suka layan dia...hehe...well done my princess...

Sampai airport KB dah kol 7.20...dlm flight dpt mkn kurma jek...so leh byg tak camne saya kebulur...huhuuh...tu yg tak sempat nak snap pix mknn tu....bila dah kenyang baru teringat...so gambar ni je la yg dpt snap..menu?..sila baca entry sblm ni...hehehe

Hurm...sila la telan air liur...yg atas sekali kiri tu la ikan tuko..ikan pari kecik sbnrnya...mak saya panggang kosong jek...tp cicah ngan air asam...yummy...yg bawah tu daging bakar...yg bulat2 comel tu la buah tanjung dan yg bawah kanan tu la jala mas....my peberet...huhu(sib baik ada bekalan dlm fridge kat umah lg...:D)

Pastu mlm tu...ada sesi yg sepatutnya haram...huhu...main bunga api n mercun...sila la semua jgn tiru aksi begini yer...kalo kena tangkap..saya tak bertanggungjawab...:D...

Budak laki yg pakai baju biru muka serius tu sepupu Putri, Luqman Hakim...sebaya cuma dia lahir bulan 6...yg dokong Putri tu anak buah sulung saya,Muhammad Faris..,anak kakak sulung saya, Kak Tie..merangkap abg pada Luqman Hakim ni...

Begitu la berakhir mlm pertama saya di kg....:D

2 comments:

comey_lote said...

dlm peti kawe pun ado ikan tuko...igt nok bakar n cicoh air asam jugok...tp sero nok buat asam pedas jah...hurmmm..wehh beli mano bunga api..ko 'bedil' tuh?beshnyoooo

Yani Yusuf said...

comey_lote : ikan tuko sedap bakar n air asam la...mana sedap asam pedas...huhu....hehe, si along la gi beli..tok tahu la beli mano..kawe wi sumbangan duit jah...hehe...bedil pun ada weh..sakit tinga kawe...:D