Thursday, September 25, 2008

Blk Kg - Part 3

Hari Ahad tu plak mak saya ajak g bandar KB...hurm...mmg saya pun plan nak kuar ari tu...sbb kat sana kan Ahad keje...so bandar takde la crowded sgt...Mula2 kitorg g bank...pastu mak saya g beli gelang emas raya...hikhik...lepas tu saya pun g Pasar Siti Khadijah...plan nak beli tudung byk2 sket...sbb dah lama tak sopping tudung...lama gak la kat Pasar Siti Khadijah tu...masukkan coin parking tok sejam stgh jek...tp lebih dlm 15min...siap kena saman RM10...uwaaaaaaaaaaa....kejam tol MPKB ni....nak cr duit raya la tu....pastu dah beli tudung...saya beli la baju kaftan 4 helai...best pakai baju ni time pregnant...tak panas...then mak saya bg idea soh beli baju kaftan tok si Putri gak...hurm...bagus gak...tp saya menyesal sgt beli satu jek...sbb saya npk cam besar...tp bila pakai..ngam2 jek ngan dia...sila la tgk gambar dia yg mengada ni...:D

Tu je la aktiviti hari Ahad...then kitorg blk KL ari Isnin...flight kol 6.45pg...sampai umah dlm kol 8.00pg...terus antar Putri g umah babysitter and rushing to office....berakhir la episod berbuka puasa kat Kelantan...isk,isk...dan raya lak turn Penang....so saje nak menggamit kenangan..saya letak la gambar raya thn lepas kat sini...uwaaaaaaaaaa....

4 comments:

mar!ahaf!z said...

yani,
syoknye dia dah dpt sopping kat kg.. maria tercari2 tudung lagi.. ahh tensen, dah aa org ramai tadi.. :(

Yani Yusuf said...

mrs hafiz : hehe...maria...terkejut yani dpt msg ni...cepat tol maria baca...hehe..la, tak bgtau nak tudung...kalo tak leh tlg belikan..kat sana kan syurga tudung bawal...huhu

comey_lote said...

koho meroh rambut putri...comeynyooooo...geram nok kekoh2...hepi napok tokma cucu kelik

Yani Yusuf said...

comey_lote : ho la ida...ma meme suko la...mugo dia sunyi dok nge apih jah...pahtu putri lo ni plak pot pet sokmo...riuh nge sore dio jah...huhu