Sunday, September 7, 2008

Project Putri's Room

Sblm ni kan ada entry psl drawer bilik Putri. Pastu saya kata nak cat bilik dulu then baru snap gambar drawer kan...so bilik actually dah siap dicat 3 minggu lepas.. Last week lak katil Putri pun dah sampai... Tp smlm baru sempat g sopping bed sheet + comforter tok si Putri tu... mesti ada yg tahu 2 ari lepas SOGO KL wat Member Sale kan. Saya ni pantang sket kalo tau ada sale...so saya pun ajak la Abang n adik saya g sopping... Tp manusia punye la ramai giler...ingat nak sopping baju tok Putri pun terbantut sbb tak npk baju...yg npk kepala org jerk...hehe... So yg dapat grab 2 comforter set tok bilik Putri, 1 set tok bilik saya, baju2 cik Farah, kasut2...bla,bla,bla....abis la gak RM1k...fuhhh...tp takde pape pun tok diri sendiri and Abang...huhuu...

ni gambar2 bilik Putri...next plans are to find some cute mute frame to be hanged in there. Or maybe some girls accesories kan....and also to change the curtain...:D

16 comments:

Girl said...

Cantik! =)

Lina yusuf said...

Waa..seme pink ni...kak sabrina jeles...hehehee

Yani Yusuf said...

baby girl : tq dik..

lina yusuf : hehehe..terpaksa la sabrina mari tido nge Putri..kuikuikui

Anonymous said...

Wah Ning, comey bilik kakak Putri. Jgn jadi supo cik kak aku dah la...kemain aku hias bilik dia, last2 bilik aku jugok jd tmpt port dia..huhuhu

Yani Yusuf said...

maria : haha..tu la..aku pong rusing jugok...takpe..aku nak ajar dio tido lepas raya ni...nak ajar awal2...hehe

Mai Okinokiyo said...

lawa laaa...
dia dah tido sendiri ke kak yani?aku dah latih nasya tido sendiri.yg lawak tu tgh2 mlm leh bgn carik aku.dah tu kdg2 dia mamai bgn terantuk ke dinding keke kelakar pun ada..

Yani Yusuf said...

okinokiyo : mai, aku tak ajar pun tido sendiri lg...ingat lepas raya baru nk ajar...nasya nangis tak bila bgn tgk dia sorg?..aku kena ajar ni..ada baby susah nnti..ala, takde la lawa sgt pon...yg jd menarik sbb comforter set tu striking colour..hehe

comey_lote said...

wahhhh...comel sungguh bilik putri!kalu kawe gi nok pinje lah kati tu...muat ko dok eh?hihihihi

Yani Yusuf said...

comey_lote : ida...kalu demo kelik mesia...tido umah kawe buleh nak pinje katil...tp kena pilih la demo tido atas ko, semey tido atas...hok pasti tokleh tido depek doh la..kihkihkih

Mai Okinokiyo said...

kak yani, nasya nangis kalau dia terkejut or dia xckp tido.kalau dia ckp tido muka happy bising2 lgi ada la.

tpi kene kasik dia exp tu.asal dia tau nak carik aku katne cukupla.sbb nasya bgn mlm lagi.aku nak train supaya tak bgn mlm ni masalah sket.sbb dia kerap minum sbb xmkn sgt kat rumah

Yani Yusuf said...

okinokiyo : hurm..bagus nasya ni...aku kena blaja dr ko camne nk bg putri tido sorg n cr aku...dia kalo bgn tgk aku takde mlm2...meraung jerk...diapun dlm seminggu ada la sekali bgn susu mlm...time weekend sbb sama cam nasya...tak nk mkn bila kt umah..huu

mar!ahaf!z said...

yani, cantiknye bilik putri..REDs gitu.. :) dia tidur sendiri eh..
bb maria baru 1 1/2.. stil tidur dalam bilik kitorg..

Yani Yusuf said...

mrs hafiz : tq dear..putri pun still tido ngan kitorg lg...ingat lepas raya nk ajar dia tido sendiri..tp bila pk..rasa tak sampai ati pun ada...huhu...bb maria kecik lg...tunggu la bila nk dpt adik leh la ajar...heheh

shafa said...

cantiknyer bilik putri...
errmm..tingin gk nk decorate blk hifzza tp pk umah sewa jer...
trs jd malas....
tg2lah umah senirik nnt...
tp bile lah tuh...

Yani Yusuf said...

shafa : time kasih...xceli yani pn dok umah sewa gak ni...ntah bila nk ada umah sendiri...tp dah gian sgt nak hias bilik anak dara ni...hehehe...

Anonymous said...

good work, keep it up.

- ayhcik