Thursday, September 25, 2008

Blk Kg - Part 2

Hari ke-2 kat umah...takde plan pape...sbb saya penat sgt...tp pk punye pk...saya pun ajak mak saya g umah cousin saya, Kak Na kat Desa Rahmat...sbbnya dia dah dpt 2 org anak tp saya tak berkesempatan nak tgk pun lg anak dia...so kitorg pun kuar la dlm kol 11 pg...sempat la snap sket gambar dorg....masa ni Putri dah nak stat wat perangai sbb time dia tido dlm kol 1 camtu...huhu...


Tgk cousin saya tu..malu2 la plak..hehe...dia dah ada sepasang...yg sulung namanya Amirul Harish dan yg kedua namanya Alia Balqis...sama lak ngan nama Putri...hehe...korg perasan tak Alia tu cam nangis air mata darah je kan...sbnrnya 2,3 ari sblm tu Harish main kerusi...sekali kerusi tu jatuh terkena muka Alia...sib baik tak kena tol2 kat mata...harap2 takde parut la...cian baby gal ni...muka dorg sebijik sebijon kan...tembam gitu...cuba tgk lengan Alia...syok giler dokong dia...rasa nak bergolek jer ngan dia...heheh....tu korg tak tgk peha dia lg...huhu

Dlm kol 1 kitorg blk umah...blk jer umah...Putri terus tido...dlm kol 4 dia bgn, dia dok main sorok2 dlm selimut...saya pun dpt idea nak main hantu kum-kum ngan dia...korg penah main tak zaman kecik2 dulu...kelakar pun ada...takde la main pape pun...cam saje nak usik..teringat zaman kecik2 dulu...arwah ayah la yg suka ikatkan kain ni kat kepala kakak2 saya...Putri mula2 terkejut n takut gak...tp lepas tu dia cam suka...dok tgk jer mama dia ni...mesti dia pk camni kan....mama aku ni betul ker tak?....hahaha

2 comments:

Anonymous said...

Yani... blog you ni happy go lucky jer.. bagusla gitu.. takla boring mbacanya. kak na pun rasa teruja gak nak ada blog sendiri.. so many things to share dgn people and in a way it's therapeutic too tapi masa tak ada.takperlah, baca blog org pun kira dah ok dah tu kan? ni kak na nak betulkan sikit nama budak dua org tu.. nama dia org amirul harish (harish) dan alia balqis (alia).skrg kak na kat dlm wad (HPakar Perdana) sebab harish demam + lelah). Dah 1 mlm maybe esok dah buleh discharge. alia pun ada sama.. mintak 2 baby crib.ok that's all.. teruskan mem'blog'..

Yani Yusuf said...

haslina : alamak kak na...salah nama ek..hehe...tau panggil jer...wokey yani betulkan ek...siannya harish...semoga dia cepat sembuh...amin