Friday, October 31, 2008

ERLian Open House - Isnin, 27 Oktober 2008

Acara ni buat setahun sekali....baru 2 thn bebenornya...thn lepas kitorg pusing umah geng2 ERL...tp thn ni kitorg decide nak wat pot luck kat sebuah umah jer...Umah pilihan kitorg thn ni adalah umah Kak Ina a.k.a Pn Sony..hehe....umah dia kat Nilai...so mcm2 la menu yg ada...cuma mak buyung ni jer tak bwk pape...Actually saya planning nak wat Biskut Batik a.k.a Milo tp kan saya dok sakit kepala 2,3 ari dah...Farah lak x dtg umah saya minggu ni sbb nak tlg Kak Na so takde sape la yg nak tlg saya goreng kacang tanah...tu la part yg plg susah n leceh..yg lain tu senang je...so saya pun tak buat pape tok pot luck...ampun yer ERLian...:D

Antara menu yg ada :
  1. Nasi Kandar - Kak Ina
  2. Cheese Cake - Kak Nurul
  3. Rojak Buah - Yus
  4. Lasagna - Kak Ratna
  5. Kuah Kacang - Azira a.k.a Mek Ya
  6. Me?...haha...saya bawak kerepek ubi pedas jo....huhu
Gambar mknn saya tak amik tp ni ada la gambar ihsan dr Kak Ina...:D

Ramai gak yg tak dpt dtg sbb masing2 ada hal...tambah2 lak cuti 3 ari...mesti la ada program tersendiri kan...antara yg tak dpt dtg...Kak Ratna, Kak Yati, Kak Baya, Kak Zaimah, Ziah dan Mas... Ini plak muka2 yg dpt dtg...huhu...:D

6 comments:

cikJintan said...

Yanie..mung morning sickness teruk ko? berapo weeks doh? takpo2...baby boy kot tu..nok test power..take care nehh

Yani Yusuf said...

sufee : ari tu la aku teruk...lo ni alhamdulillah...takdop doh...insya-Allah baby boy...masa peknen putri dulu aku mabuk sampai bersalin...huhu...hok ni okes sket...:D

comey_lote said...

sedapnya nasik kandaq!!

cikJintan said...

yey...alhamdulillah..takpo, actually jgn smp mung dey segho lapa..kene makey sokmo, oghe kato la..aku pun first trimester mmg off gila, cuma second pregnancy ritu buleh handle sikit

Mama Hanim said...

eloo cik kak..
lamo x update..x sihat ke?

Yani Yusuf said...

comey_lote : meme sedap...ur finger lickin' gud...huhu

sufee : tq mc ta'..alhamdulillah 2nd peknen ni pun aku ok sket...:D

maswani : buke tok sihat...aku bz lo nih...huhu