Sunday, November 9, 2008

bz, bz and bz

Saya dpt msg dr kawan lama...tanya nape lama tak update...huhu..sorry all...i have been bz lately...kat opis saya kena wat 2 keje skrg...selain keje sendiri...saya kena relief keje teammate yg bersalin...so mmg tak sempat nak on9 kat opis...dulu ada la gak masa mencelah bukak2 blog kengkawan...atau update blog sendiri...skrg ni mmg takleh...nak g toilet pun pk panjang...heheh...weekend lak sibuk psl tempahan dr Brunei...tak kira lg sibuk nak jln sana sini...hehe...

Alhamdulillah...tempahan dr Brunei dah siap ari ni...insya-Allah besok saya akan poskan ke sana....so saya ada masa la tok update blog yg dah lama terabai ni...ada citer kat Genting yg belum diupdate....last week nyer citer la...hehe....

Utk Kak Norzu, Sulaiman dan Amani yg tgh menanti katalog dr saya...tunggu yer...ada masa nnti saya nak update dulu katalog tu...then baru print baru...nasib baik gak printer saya dah siap di'repair' last week...stlh hampir 3 bln tersadai kat Low Yat tu...tu pun saya call tiap2 minggu tanya psl printer tu...baru la dorg kelam kabut...huhu...

So...tunggu next entry...bukan mlm ni la sbb saya nak tgk keputusan Sehati Berdansa lak...hehe...

2 comments:

M4M4 MY4 said...

minat sehati berdansa gak ke.. leh ler geng ngan cik mya huhuhu..

Yani Yusuf said...

mama mya : tu la...kitowg 2 2 minat sehati berdansa...si putri ni siap wat stunt la menari...hehe...