Friday, November 21, 2008

Tagging Game

Saya kena tag dr Maslina a.k.a GG a.k.a Lin ....masa dia bgtau saya kena tag...cuak gak...sbb seperti semua sedia maklum...saya ni mmg 'lem' sket bab2 mengupdate blog ni...hehehe....tp bila bukak blog dia n tgk apa tag yg saya kena...terus saya xcited...waa...best la plak sbb tagging game ni cam leh setel cepat...semua saya dah siap tp saya akan publish kat umah sbbnya lupa bawak kabel kamera maa....hehe....
1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now
huhu...saya ni jenis yg suka bawak kamera g opis...so saya terus snap pic sendiri (tiru GG la gak)...tp kan...opismate sebelah terlopong tgk saya...mesti dia pk minah ni dah giler ker apa..sib baik bos kat blkg saya takde...hikhikhik..ni lg 10 min sblm berakhir opis hour...:D

2) Don’t change your clothes, don’t fix your hair…just take a picture
konpem takleh tukar baju atau pape pun sbb kat opis...so this is original me in office k...:P

3) Post that picture with NO editing
utk pengetahuan semua...semua pic2 yg ada dlm blog saya sejak awal sampai la skrg..TAKDE SATU pun yg saya edit buang tu, buang ni...blur ker...hilangkan jerawat ker..touchup pape ker...kecuali tampal gambar byk2 just guna PAINT...sbb saya takde masa n malas tok mengedit pic ni...huhu..

4) Post these instruction with your picture
dengan bangganya...sila la lihat ketembaman saya....sob,sob


5) Tag 10 people to do this
sila la ready wahai kengkawanku semua...hehe
  1. Azi Mama Alya
  2. Ida a.k.a my SIL
  3. Shafa
  4. Maswani
  5. Yani
  6. Sufee
  7. Mama Mya
  8. Mrs Hafiz

alamak...tu je la kot...tak cukup 10 arrr....:D

11 comments:

comey_lote said...

ohh..ni dokko tag nya...
kawe keno tag doh hok ni tp tok buat lagi...sbb bab keno tepek gambar tu lah!!!seme tok wi tepek gambar 'setoko' gituh..kalu muko besar lipas ok la jugok...gani niii...waaaa

YANI said...

Yani, nanti saya buat tag ni ye..thx anyway

mar!ahaf!z said...

x bw camera, x bw hp arini la.. yani.. nnt kat rumah leh ke? haha

MaSLiNa said...

toceh.. toceh.. kerana telah menyetelkan tag.. hehe.. Kak Yani tgh preggy ke? tak tembam pun??.. mcm dulu gak.. jupa kat mana² pun blh kenal lagi.. maintain gituu.. congratulation sis..

Anonymous said...

Ning, brapa bule doh mu?

Wan said...

yani..
x reti aku nak tag nih..
ajar skit..

Wan said...

yani..aku ada blog br..http://maswanii.blogspot.com.
nati mu tgk la kalu ada masa gak..tq.

Yani Yusuf said...

comey_lote : letak jah la gambar sapo2 pun...heheh

an.wardrobe: ok an...nnti saya singgah k

yani : okes...u r welcome

mrs hafiz : boleh aje maria...ikut je rules tu...hehehe

maslina : hehehe..tembam lorr...sesgt tembam...anyway, tq dear

maria : dah 6 bulan 2 minggu...hehehe

maswani : alos...jawab jer soklan tuh...copy paste kat blog mung....

Wan said...

yani..mu blk kelate ko raya haji nih? cuti brp hr?

M4M4 MY4 said...

lama x update.. bz ke?

Yani Yusuf said...

maswani : ho...aku kelik ari sabtu...tp isnin tgh hari blk KL smula doh sbb hubby aku kijo selasa tu...mitok cuti tp tok lepas...huhu...pdhal ada family gathering keturunan nenek aku...ramai tuh berkumpul..aku join meta jah la...sob,sob

mama mya : yer la dear...bz lately...last week family in laws ada kat umah..so takde la on9 seminggu...dorg blk jumaat...sabtu n ahad (2 ari lepas) amik peluang enjoy ngan hubby la...hehehe