Monday, December 1, 2008

Minggu yg sibuk...

Lama tol saya mengabaikan blog ini....saya tak on9 sgt last week...family Abang dr Penang dtg ari Jumaat (21/11/08) sampai la Jumaat (28/11/08)...takkan nak on9 sedangkan dorg ada kat umah...so lepak la layan2 dorg borak n tgk TV...ada gak kuar bawak MIL sopping kat KL...

Pastu 2 ari lepas (Sabtu n Ahad) saya amik kesempatan rehat puas2...ye la...bila ada org kat umah...kita tak cukup rehat kan..walopun umah sendiri...nak kena layan tetamu...biasanya kol 9 dah terbungkam...ni tahan la mata sket sampai kol 10...(sejam jek pun)...tp disebabkan saya preggy...so rasa kepenatan yg amat sgt...Saya ada la jugak on9 tp baca sekali imbas jek blog kengkawan...tak sempat la nak komen pape...tu pun MIL dah tanya2 nape on9...ada tempahan ker...pdhal saya on9 sbb nak baca citer kengkawan la...tu tandanya dia tak suka kot saya depan pc...hehehe
Terima kasih pada kengkawan yg sudi tanya saya sihat ker, bz ker sbb lama tak update...rasa terharu la jugak sbb ada yg sudi menjenguk blog malas saya ini...:D..
Smlm kitorg kuar g kenduri kawen opismate Abang kat Subang..ada la pic sket...nnti saya update k....miss u all...

2 comments:

mar!ahaf!z said...

nanti update lg k yani :)

along said...

cian kat mami....
nanti rr kalo along kaye long beli cam bru ek....
yang new edition...
mami owang first gne ;)...