Tuesday, November 18, 2008

Audition Clean n Clear - Shila OIAM

Ahad lepas saya bawak si Farah n kawan dia pegi audition sprt yg tersebut di atas..hehe...sebulan lepas dia gatal2 tgn antar pic dia ngan kawan dia secara online kt peraduan tu...tak tau la korg alert ker tak...tp ada la iklan Shila ckp sape menang dpt jd background dancer dlm video klip terbaru Shila...

Tup2 Khamid, Haikal from TV3 call Farah n bgtau dia antara 10 pasangan yg terpilih tok audition...syarat2nya :
1. kapel (yg dlm gambar dihantar tu) kena ada bersama
2. they all kena reka step dance ngan lagu pilihan sendiri (means dorg kena menari la)
3. speaks in both languages : BM n English...

tu je syarat2nya...tp yg part plg penting of course dorg nak tgk self confidence....Audition stat at 10am on Sunday...huh, 1st time la saya masuk TV3 kat Bandar Utama tu...dpt la tgk Konti Hot FM...Leya yg ada masa tu...

Semuanya ok....Farah pun saya lihat dpt mengatasi tahap nervous dia tu....actually tujuan saya bg dia join pun sbb nak soh dia gain experience....for all u know...she came from kg..so saya tak nafikan dia jenis yg takde self confidence...bila kat sek Putrajaya pun dia citer dia takut sgt sbb too many presentations...dia jenis yg gugup...(cam saya dulu la)...masuk U jer rasa cam pelik sgt sbb tak byk pendedahan...so let her gain some experience from now...

The result was...she failed...but its ok....yg penting...dpt pengalaman n enjoy...lgpun yg dtg audition tu mmg ramai yg lg gediks n seksi...hahaha...Oo ya....pic will be uploaded later k...sbb dlm pc kat umah...(huh kantoi ni kat opis....hehe)

7 comments:

mar!ahaf!z said...

farah tu adik yani ke?
bestnye dia jd finalist..oklah tu dpt experience baru kan..

cikJintan said...

Yani, aku benanya accidentally terletak referrer list tuh..hehhe..pahtu tgk2 ado doh few list...hok sbnrnya aku sdr toktahu nok guno gotu tuh, ghano mung buleh masuk dlm referer list aku, acu ajar sikit teh... =)

Mama Hanim said...

hi yani..
penat2 peknen pun dan lagi mu gi TV3 dih..

MaSLiNa said...

Kak yani dearie.. You've been tagged.. pls visit http://lin4880.blogspot.com.. thanks!! :D

p/s : tak sabar nak tgk pics korang kat audition tu..

Anonymous said...

farah sekoloh putrajaya lo nih? mmg dia duk ngan mu ke atau duk ngan kak na...sila jawab....

comey_lote said...

we want photos!
we want photos!
adakah ini yg cik farah cuba ceritakan pada saya dlm offline msgnya??hihihhi

kawe sero jadi artis doh adik bongsu kito tuh..hihihi

Yani Yusuf said...

huhu...ramai yg bg comments tp tak sempat saya nak reply...tol2 bz...mlm ni laks family in laws dtg lepak kl seminggu...so harap2 ada masa tok update pic...

mrs hafiz : ha'aa...farah tu the youngest...plg nakal..plg degil...plg segalanya...tak tipu..mmg tol..susah sket nak handle minah ni...huhu


sufee : huhu..aku pun tokdey xplore lg menate gapo tuh...nati aku xplore n update mung k...heheh

maswani : tu la...nok wat ghano...adik aku gelenya sgt masuk peraduan...terpaksa la aku gagahkan diriku ini...huhu

Maslina : GG dearie...huhu...kena jugak tag ni ek..dah lama selamat ni..okes..nnti kyani selesaikan tugasan itu...:D

maria : ho...sejak bule 6 ari tu dia skoloh kajang meta..pahtu bule 8 tukar putrajaya...dia dok nge kak na...tp weekend lepak umah aku...

comey_lote : alos...kawe bz la lo ni...tokdey nk update pic...nati kawe update male ni....jo lo la jd artis...ngamuk la ma kat kelate...hehe...ma kata wi peluang sekali ni jah...pasni no more...kuikuikui