Tuesday, November 11, 2008

Berita Sedey + Bengang

Ladies...saya sedey bangat...this week dept saya dpt satu berita yg menggemparkan....kitorg semua dipaksa rela pindah ke KL...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....dah syok2 dok dekat umah...kena menapak ke KL balik...semua org tension sbb 90% opismate saya dok area Kajang n Bangi..saya je yg jauh sket kat Sepang tp still ok la cuma 20mins driving...

Yup...dulu saya mmg dah keje kat KL...ulang alik naik ERL n LRT Putra....tp lps tu dpt transfer ke sini...syok giler...kol 7.45 @ 8am br kuar umah...kol 6.15pm lak dah sampai umah...ni kena la bersusah payah cam dulu...kol 6.45am dah kuar umah...kol 7.30pm br sampai umah...uwaaa....gue tension sesgt...so maybe masa tok saya mengupdate blog agak terhad...huhu

Kitorg dpt tau conformation pindah ni smlm...so smlm sume org dlm keadaan takde mood nak wat keje....rasa cam nak tukar keje la...nk cr keje lain la...sob, sob, sob...
Kay la...nk stat wat keje dah....tp still takde mood lg ni...:(

4 comments:

Mama Hanim said...

alahai sian nya..
dh la mung tu tgh peknan kan..
mesti letih giler keje jauh2 gak..
sabaq je lah no..

cikJintan said...

dok pahang...mung based mano benanyoh ni ning?

shafa said...

Memang tensi betul ni...Kl dkt Kl ni paham2 laaa kan ngn jam nya lagi. X mcm dekat shafa keje ni..jam mmg sure x jam punya...Sabar2 Yani..lama2 InsyaAllah ok..

Yani Yusuf said...

maswani : tu la...dah la aku tgh peknen...sakit jiwa tol aku rasa...huhu

sufee : dulu aku mmg HQ kat KL...pahtu bln 12 last year, aku mintak transfer...dpt satu dept kat Bangi...so aku kijo area Bangi la..Uniten...tup2 dept aku tu kena pindah masuk KL HQ smula...siottttt tol la...isk,isk

shafa: tu la shafa...kite dah penah rasa dah keje KL...5 thn keje KL...baru sethn nak sonot kat Bangi ni...kena pindah blk KL...sob,sob,sob