Tuesday, October 21, 2008

Putri tgh.............

Mesti ada yg kata kejam dan tak senonoh entry saya kali ni...tapi saya tetap nak masukkan jugak...senang nak recall nnti...hehe...

Ini la gaya2 Putri kalo nak tutttt......:D

ni baru nak mula ni...kitorg dah msk sgt dah ngan gaya ni


Tiba2 dia pasan ada 'flash'..terus terbantut n pusing tgk saya

sempat halau saya dr amik gambar dia..hehe

then sambung blk perjuangan td...siap berjinjit tuuuu...hehe

Gitu la adanya ragam anak dara saya ni kalo nak 'berjuang'...hehe...nnti Putri leh tau camne cara Putri 'berjuang' masa kecik kan, kan, kan....

7 comments:

M4M4 MY4 said...

wah comeynye aksi nak tuttt.. kalau anak saya mesti nangis bila nak tutt coz koras sangat hahaha

salam perkenalan dari saya.. umah saya tue bermangga bosar jikalau sudi leh x send email ke add saya mya_zahar07@yahoo.com .. jemputlah yer ke blog saya hiks

mar!ahaf!z said...

hehe.. xleh cover la putri.. hehe

cikJintan said...

ishkk...kurang asam ler mak ko ni puteri, mehh auntie sepuk die nak?

Yani Yusuf said...

mama mya : hi...salam perkenalan jugak dr saya...nnti saya add awak...Putri tu pun korass jugak tu...kalo tgk live..merah padam muka berjuang...hahaha

mrs hafiz : hehe...mmg takleh cover dah maria...kalo tgh2 kat sopping cpmlx...konpem susah kitorg nk cr tpt lepak time dia nak berjuang tu...hehe

sufee : kihkih...mung sapa ko nok sepuk aku nih...hehe

cikJintan said...

aku tukar address blog doh tuanku putri cikwankembang hehehhehehe

Mama Hanim said...

assalamualaikum..kalau x silap, rasa nya penah satu sekolah dulu..

Yani Yusuf said...

sufee : la...yo ko..okes..aku update slalus...

maswani : wslm...yer ker...jap kena recall..nk masuk blog awak tp takleh...nnti saya msg kay