Tuesday, October 14, 2008

Jamuan Raya Opisku

Khamis lepas lak (raya ke-9), opis saya lak buat jamuan Aidilfitri...tp bukan open to public...just for staff only....hehe....so takde la meriah sgt cuma seronok...kat opis saya ni ada 4 dept termasuk dept saya...so setiap dept kena la ada menu masing.... Menu dept saya :
  1. Nasi himpit
  2. Kuah Kacang
  3. Masak Lodeh
  4. Rendang Ayam
  5. Lemang
  6. Biskut2 raya

Tadaa.....

Ni plak dorg sibuk buat preparation..saya tak dpt tolong sbb tiba2 kena wat keje urgent...bos nak urgent...so sempat snap pic dorg je la...kalo nak tau...meja yg bersepah tu meja saya la...mentang2 la saya takleh tolong...dorg saje sepahkan kat meja saya...hampeh kan..

Perasan tak ada iklan gigi...:D...gambar bawah kiri...heheh

Lepas tu...bermula la acara makan2....mkn jgn tak mkn...sila la jgn malu2...

Huhu...saya dah tembam kan...sob,sob

1 comment:

comey_lote said...

sedapnya lemanggggggggg...liur kawe