Thursday, October 30, 2008

Besday Sabrina cum Open House Kak Na - 26 Okt 2008

Saya baru nak update...dah basi ker...lom lagik kan sbb korg tak tau citer n tgk pic lg...hehe....selain tak sihat...lately ni bz sgt ngan tempahan dr Brunei...alhamdulillah..rezeki anak....

Open house umah Kak Na stat kol 12...tp saya pegi dah kol 2 lebih...sbb siapkan lunch tok Abang n tunggu dia g keje dulu...kesian lak nak tinggal dia awal2 pg kan...lgpun saya sendiri kan tak sihat...saya sakit kepala dah byk ari (ada dlm entry sblm ni)...

Sampai umah Kak Na lak...si Putri mengamuk je..biasa la...time dia tido...so kamera mmg saya tak pgg langsung...saya bg jek kat cik Farah..so gambar2 ni dia la yg amik...
The Cake

Besday Gal


Sabrina wif her frenz

Mama n Putri

Tu je la pic yg Farah amik..dia langsung tak amik gambar tetamu yg dtg..huhu...pastu bila Putri tido..saya lak gatal tgn amik gambar Putri tido ngan Adam...haha

Seksinya anak dara saya ni

6 comments:

mar!ahaf!z said...

time tido putri ye..
cian dia..

maria pun kdg2 kene tolak ansur ngan anak, time kita nak enjoy, dia lak nak tidor.. kesian kat dia kan.. jd ibu ni kene byk korban..

M4M4 MY4 said...

hepi belated besday.. wah meriahnye party.. kek pun comey laa hehehe

YANI said...

hi Yani..sihat? bila due? kalau tutup perut..langsung tak mcm ibu mengandung...active je...haha...
anyway, take care!!

comey_lote said...

gamba poyo dio diri dio amik ko dop?hehehe..wah besar rumah kak na...
bday party pun besar jugak napok

Yani Yusuf said...

mrs hafiz : tu la maria...byk kite kena korbankan kan...demi anak2...kdg2 demi laki pun lg byk kena korban...hehe

mama mya : time kasih...meriah mmg meriah tp yani takleh nak enjoy...huhu...kek tu leh tempah yer...member yg buat...hehe

yani : hi dear..lama tak dgr citer...kite due march nx year...active ker...malas jek ngandung kali ni..hehe..anyway, tq dear

comey_lote : farah mesti byk pic poyo dio...tp kawe malas letok dlm ni...menyampah...heheh...besar gak umah tu...eh, tokkey demo tok tgk lg...key dio pindah masa besday putri

comey_lote said...

kawe tok gi lagi pasal maso dio angkat bare tuh kawe dok di alamnda jupo saing2 semey.dr alamanda terus balik rumoh demo.