Wednesday, August 6, 2008

Sungkai - Sesi Pagi

Sori sesgt saya lambat upload pic...semua sedia maklum keadaan saya kan...:D

Kay la..saya masukkan entry tok setiap sesi yg berlainan. Kitorg sume janji jumpa kat RnR Rawang kol 8 pg...ada la yg bfast dulu..mcm2 la... Then kol 8.30pg..kitorg konvoi ke Sungkai.. Sampai sana lebih kurang kol 9.30... Kena stop kat main entrance dulu tok beli tiket...


Pas dpt tiket...sape2 yg takdpt ikut g perkampungan org asli..terus masuk ke dlm resort..kat sana ada Cold Pool, Hot Pool..mcm2 la(sila tgk website Sg Klah Hot Spring). Sape yg pegi perkampungan org asli..berkumpul kat tpt sama. So saya antara yg tak dpt pegi (sbb pregnnt kan)..terus la masuk ke dlm... Pastu Putri n Abang terus la mandi manda.. Saya?...tak larat nk mandi...isk,isk,isk... jd tukang amik gambar n tukang tgk je la...hikhikhik...


So...camtu je la sesi pagi berakhir sementara menunggu kengkawan yg pegi jumpa org asli kembali untuk lunch sesama..

No comments: