Sunday, August 17, 2008

Demam

Saya demam lg sejak Sabtu...so plan nak g Sabah pun terpaksa cancel...lgpun flight kebanyakan penuh... Ari ni saya dtg opis tp muka seposen jek...sbb sakit kepala ni tak hilang2 since 2 days ago...my manager ask me to get mc from clinic...tp saya malas la(wah...baik la plak kan)...sbb dok umah sorg2...lg saya tak larat n malas nk mkn... Smlm saya muntah teruk giler..dr kol 7 mlm sampai kol 11 mlm...masuk air kosong pun saya akan muntah blk...sampai menangis2...tak tau la naper...sib baik smlm Abang ada...dia la yg layan si Putri..saya mmg terjelepok jer....

Ari ni opismate bg saya rest sket..dorg tak bg saya wat keje sgt (dorg ni mmg best giler kat sini)...tp saya boring la plak..so saya online jap...

Hurm...last Friday saya dpt parcel...Hadiah besday Putri from aunty Ila dr Damansara. Tq Aunty Ila...Putri suka sgt ngan baju tu...cam2 gaya dia wat bila posing ngan baju tu... So tok tatapan aunty Ila....Putri hadiahkan gambar ngan pose2 menarik ni...:D

Cukup suka si Putri ni dapat baju cantik... Timer kasih yer aunty Ila...tok Hifz pun ada hadiah tp lom dpt lg...nanti mama Putri courier kat mama Hifz k....muahhss tok aunty Ila

4 comments:

Girl said...

Comel nye la si kecik ni bergaya. Ala² model professional. Hehe..

shafa said...

comel ler puteri nih...
cam anak mix...
mst ikut muka yani kan...
comei sgt...

Ninie said...

comel sgt...siap pose lagik ...cute

Yani Yusuf said...

ninie : timer kasih ninie...putri ni mmg gediks depan kamera...hehe