Saturday, August 30, 2008

Selamat Hari Merdeka dan Selamat Menyambut Ramadhan

Hi semua...just nak ucap Selamat Menyambut Hari Merdeka...saya tol2 tak bukak blog skrg...just curi2 bukak jap time lunch kat opis...so mmg lama tak update blog...jugak baca blog kengkawan...kepada Yani HP Damansara...sori sgt tak sempat menunaikan tugasan yang diamanahkan... Saya dalam keadaan ke'capek'an yg amat sgt...Pregnant this time tol2 menguji saya... Dan yang paling merisaukan saya...Ramadhan yg akan menjenguk tirainya pg esok... Doakan saya dapat berpuasa dengan cemerlang... Semoga Allah hilangkan sejenak penyakit gastrik dan muntah2 saya ni untuk menunaikan ibadah puasa...

Sebut tentang puasa...saya jugak nak amik kesempatan tok mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK buat semua... Semoga ibadah kita thn ni diterima Allah...

Dan buat customer2 yg order gelang dr saya...dah ada gelang yg siap..insya-Allah akan diposkan minggu ni. Terima kasih buat semua...

No comments: