Wednesday, August 6, 2008

Lunch and Games

Dorg semua dtg blk ke resort dlm kol 12pm... Lunch buffet stat kol 1pm..so lepak, rehat n mcm2 la...lepas lunch...ada aktiviti sket...kena cabut kertas tok dptkan hadiah..hadiah ni sume org kena bg n akan dpt...tp sblm dpt hadiah kena la buat apa2 yg tertera kat kertas cabutan tu...byk sgt pic so saya tak masukkan la...hehehe...Hurm, nak tau saya kena wat apa...kihkihkih...saya kena nyanyi lagu Bunyi Gitar - P.Ramlee sambil buat tarian twist... Mak aii...gilo ko apo...dah la saya tak tahu lagu tu...pastu terpaksa la digantikan ngan yg lain mengikut permintaan kengkawan...hampeh kan saya...hehehe... Tapi seronot sesgt...

Lepas abis game, apa lagi bergambar beramai2 la...:D




Hurm..ada sket lg gambar yg aktiviti bebas...tp akan diupload mlm ni yer..sbb skrg dah nk blk umah...tataaaa

2 comments:

zana @ ros hassan said...

yani keja cimb ke???

Yani Yusuf said...

zanaz : yer kak zana...naper..nk wat loan ker...hikhikhik