Wednesday, August 6, 2008

Aktiviti Bebas

Lepas jer lunch n game tu...kitorg dah diberi kebebasan untuk buat apa saje bersama keluarga... Dorang semua pegi meng'explore' hotspring tu...tp saya just teman Putri mandi jap then bersiap sedia blk...Patutnya blk dlm kol 6 ptg tp saya, Abang n Putri dah blk KL kol 3.30 sbb saya dah mula rasa pening, sakit kepala dan pinggang... Mmg rasa frust sesgt tak sempat g ber'enjoy' ngan dorg semua... Kalo korg nak tahu...opismate saya ni ramai yg dah 'season' tp otak sporting giler... Mmg best giler ngan dorg ni... So bila tgk gambar2 dorg ni...terasa kejelesan sbb tak dpt join dorg...hukhukhuk.. Ha, ni gambar dorg berendam dlm kolam air panas n merebus telur. Sbnrnya tpt ni ada satu kolam air panas yg besar tau..sama cam kolam yg Putri mandi tp dorg kata dah nk blk baru dorg jumpa...hahaha...padan muka dorg tak sempat mandi...kurang sket kejelesan saya...

Itu saje la kisah Comm Link dan Family Day saya... Kesimpulannya..mmg seronot cuma saya terkilan sbb tak dpt join byk benda disebabkan preggy. Walo apa pun...ini akan menjadi kenangan saya bersama opismate saya yg best2 ni...:D

4 comments:

shafa said...

Yani..dekat mana nie..mmmm best kl dapat berendam tue. lagi kl pagi2 dah blh mandi kolam tu. Shafa imagine kl dalam umah tue mesti best kan. Tak yah nak byr bil elektrik dah.

Yani Yusuf said...

shafa : dkt sungkai..kuar jer exit sungkai..turn left...dlm 5km turn left lg...tu la..kalo ada dlm umah...pg2 mmg berendam je la..tp kang umah lak jd tumpuan pelancong...hehehe

Anonymous said...

Yani..marahnya kak..awak tk singgah pun tjg malim..SKHS(Sungai Klah Hot Spring tu..15 min je dari umah mertua kak tau!...dah 2 kali gi..kali pertama gi..akak muntah kt kolam..masa tu ngandung hakimi..hi..hii...kaget jap..tp mmg situ best kan..bila nk jupo pulok ni?

Yani Yusuf said...

kak norzu : alamak akak...sowi la....mana la saya ketahuan...hehee..tu la..bilo la leh jupo ni...