Saturday, July 12, 2008

Putri, Sogo

Memula Abang ajak pi Sunway Pyramid...tp kesuntukan masa sbb Abang keje kol 3 ptg...Kitorg kuar umah kol 8.30 pg lg...nak cari baju tok Putri pakai masa besday nnti...pk nyer pk...pi Sogo je la...sbb Sogo semua ada...senang...leh sopping tok kitorg sekali....

Otw ke KL tu...saya diam jer...tau tak apa yg saya pikirkan...isk,isk..cam sedey bila pregnant ni...bukan sedey apa..sedey bila tgk kat Putri. Camne yer bila dia tgk mama dia ada adik baru...sbb dia terlalu manja ngan saya...Tido mlm mesti kena peluk dia cam dia bantal peluk...kadang2 tgh2 mlm atau awal2 pagi...dia bgn n tido meniarap atas badan saya.... Lepas ni dah tentu baby yg akan tido ngan saya kan... Rasa cam tak puas lak dia bermanja ngan saya...

Bila Abang tgk saya termenung...dia tanya kenapa...saya citer apa yg saya pikir... Tp Abang cakap sampai bila Putri nk jd anak tunggal... Dia kena ada kawan gak nanti...

Hush..satu hembusan nafas kuat dihembuskan melalui hidung saya...heheh...bukan marah tp melepaskan bebanan kat otak...lega stlh mendengar ayat penenang Abang...heheheh

Ok stop la psl pregnancy...masih terlalu awal kan...Td sopping byk tok Putri...Pastu beli baju n dot,dot utk Abang n saya jugak...byk la gak abis...nak wat majlis Putri lg...ayooyoyoyo....Fenin kepala saya...:D

Ala...si Putri merengek nk susu plak...kay la...sambung lain kali...tataaaaa

No comments: