Monday, July 7, 2008

Kenduri Kawen Fuad-Lin, 05/07/08

Fuad ni salah sorg kawan baik Abang masa kat Sek Tek Butterworth...Saya selalu gak jumpa Fuad n Lin masa kitorg kapel2 dulu...masa kitorg kapel...dorg baru baik..bila kitorg tanya kapel ker tak, jawapan dorg just kawan (cehh...jawapan cam artis2 tuuu)...



Yang ni la kawan2 Abang..sempat jumpa 2 org jer...yang lain tak tau dtg ker tak...tp kitorg takleh tunggu...nak kejar pi airport lg.. so yg kanan abg tu namanya Iskandar..(saya kenal yg ni..) n kiri Abang namanya Nasir...

Korang...Abang baru blk keje...masuk2 jer dlm umah dia ckp camni

Abang : Sayang buat apa...bz ker?

Saya : Update blog jer...naper Abang... (then dia dtg dkt n tgk pic2 yg telah dimasukkan)...

Abang : Rajin sayang ni...(dlm hati saya tau dia mesti nak pape)...kalo sayang tlg buatkan garlic bread n mushroom soup...lg rajin...

So guys...syurga saya bawah tapak kaki suami kan...so saya stop dulu la...akan bersambung nanti...nak layan suami tercinta jap (saya kan jarang2 dpt jumpa dia)...huhuhu

No comments: