Tuesday, July 15, 2008

Biar Tuhan je yg balas

Ari ni pagi2 saya dah rasa bengang..tp takpe..Tuhan Maha Kaya...ada sorg kawan saya bgtau yg ada org cuba kaco periuk nasi saya...Cuma nasihat saya kat org tu....kalo tak tahu kualiti satu brg yg ko beli...tambah2 ko kirim kat org...jgn cuba banding2kan ngan apa yg saya jual. Saya dah 3,4x ulang alik ke negeri pembekal dan dah tau beza yg mana gred 1, 2 dan seterusnya...dah kamceng ngan supplier...so setakat dia yg tak tau pape...jgn cuba menabur pasir dlm periuk nasi orang... Saya tak kaco dia...saya harap dia pun tak kaco saya.... Semoga Allah memberi saya kesabaran dan menjauhkan hidup saya dari org tu yg dr dulu tak pernah lekang ngan sikap PHD dia pada saya...amin....

1 comment:

viruspadu said...

meh sini saya tolong sekehkan pale dia

saya geram betul ngan org PHD tak ttu pasal ni