Thursday, July 17, 2008

Ampun dan Mahap

Buat semua kengkawanku....

Saya minta maaf kerana tidak menjemput korang ke majlis ringkas Putri Nur Alya...sesungguh-sungguhnya mmg majlis tu dibuat simple sahaja...cuma keluarga terdekat (adik beradik saya jer dah 7 org, anak buah 8 org) dan jiran kiri kanan dijemput. Saya ingin mengajak korg semua tp memandangkan umah yg saya sewa tu kecik jer...mmg tak mampu menampung semua. Nanti saya menuntut dari kawan saya (Mai) tok buat besar2an cam Nasya(ampun Mai, aku tak pegi besday Nasya..blk kg la..)...hehe...

Nanti saya upload pic yer...

5 comments:

Mommy Lily said...

heppi besday alya...belum terlambat kan. mesti meriah besdaynye. tkde pic ke..?

salam singgah~mommy lily

Yani Yusuf said...

TQ mommy lily...pic akan diupdate nanti...:D..Salam perkenalan

Puteri Satu said...

salam kenal tuk yani...epy belated besday tuk putri....salam kenal dari akak n family...

comey_lote said...

saya ni dijemput ke tidak??hehehe..
kalau tak jemput...saya akan pecah kan belon2 tuuuu...muahahaha

Yani Yusuf said...

to puterisatu - tq kak...salam kenal jugak tok akak..

to ida a.k.a comey_lote - ngado2 la demo..buke ko demo comment ni dr pc umah kawe...wakakakak