Monday, July 21, 2008

As promised - Putri's Bufday Pix

Hurm...baru berkesempatan nak upload pic...tp kan ni pun saya buat waktu lunch kat opis...saya bawak broadband ke opis...hehehe...

The event was successful...but not 100% la...nak tahu kenapa....sbb kek yg kakak saya sponsor tok Putri n adik saya (yg amsterdam tu..his bufday was on 18th Jul) rosak...uwaaaaaaaa...hari yg sama ngan bufday bash tu, kakak saya yg dok Bangi tu pindah Putrajaya (dia saje amik kesempatan sume adik2 ada..ramai pembantu la kiranya...heheh). Masa nak bawak kek tu dtg umah saya dr Bangi..adik saya tak tau ada kek dlm bonet keta..dia letak je sekali brg2 yg nk diangkut...so leh bayang tak kek tu jd camne....ha...camni ni ha....

Masa tu korg tau tak dah kol bape...KOL 4 tau...majlis stat kol 5pm..apa lagi...kelam kabut la Abang g beli kek kat Nilai. Dan disebabkan kesuntukan masa...maka amik jer mana yg ada..keciwa hatiku ini...isk,isk,isk... So ini la kek penggantinya...tadaaa

Itu la kisahnya...yang lain semua ok...alhamdulillah...tp Putri ni badmood sket...sbb dia tak tido sepanjang hari (sonot ramai cousin dok layan dia)...so bila dah ptg tu...dia ngantuk la...tau2 je la kalo budak dah ngantuk...mula la nk ngamuk jek...dokong jek...hikhikhik...

Ha...lupa lak nak bgtau menu ari tu...Menu2nya ialah :

1. Bihun soto
2. Roti jala
3. Puding berkuah
4. Muffin
5. Dadih dan
6. Tembikai

Tu je la....saje list nak kasik npk byk sket...hehehe

Pape pun..time kasih tok semua yg dtg....juga yg memberi bantuan/pertolongan kepada ibu mengandung ni...hehehe....
Gambar masa persiapan

Antara tetamu yang dtg

Wif love from me, Syahril n Putri

3 comments:

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

woii, meriahnyer. mesti bestkan birthday party tu. dah yang paling seronok mestilah putri, mesti banyak dapat present ni.

Yani Yusuf said...

crazy beautiful88

bole la kak..saya kan tak jemput ramai org...hehehe...Putri pun sonot sbb jd tumpuan ari tu...hikhikhik

comey_lote said...

windu nyer kat Uyiiiiii