Saturday, June 20, 2009

Selamat Hari Bapa

Esok hari bapa sedunia....tengah2 tgk berita TV3...alih2 ada slot khas sempena hari bapa... Slot yg menunjukkan perngorbanan seorang insan yg bergelar bapa...tiba2 hati saya tersentuh...rasa sayu sgt...terkenangkan arwah ayah yg telah kembali ke rahmatullah....3/6/09 lepas...genap 8 thn arwah pergi meninggalkan dunia...masih terbayang muka arwah...terngiang2 suara arwah....yg penting...saya teramat rindukan arwah....teramat.....

Lantas...saya bangun dan mengambil album2 lama...arwah ayah seorang yg susah untuk bergambar...ini adalah antara koleksi gambar arwah yg ada dengan saya...salah satu gambar di bawah adalah gambar raya terakhir bersama arwah...gambar itu pun dpt diambil setelah anak2 berkeras nak amik gambar keluarga...rupa2nya itu la gambar raya terakhir bersama arwah...



Itulah arwah ayah saya...yang tak sempat melihat saya kawin... juga menimang cucu dr anaknya ini... saya teramat rindukannya... semoga roh arwah ditempatkan di kalangan org yg beriman....

Buat Abang dan bapa mertua saya...selamat hari bapa...semoga menjadi bapa yg cemerlang....

Buat semua insan2 yg bergelar bapa...SELAMAT HARI BAPA dr saya...dan buat anak2 yang masih mempunyai bapa...hargailah mereka sebelum terlambat....

3 comments:

II riEnAsHaM II said...

ning..supola aku pon wat entry jugok pasal gemuloh abah aku..marin genap 9 taun dio meninggal..huhuhu..

Yani Yusuf said...

izu - sedey giler kan...huhu

Lina said...

Sedihnyo tgk gambar ayoh...betul2 kawe rindu ko dio...al fatihah...