Monday, June 15, 2009

My Putri & Putra

Saya ni tenggelam timbul je kan....harap semua sedia maklum jadual saya...hehe...just nak share latest about rayqal n putri.....

Putri

- Nakal
- Dah tak pakai pampers
- Dah pandai ckp ayat penuh tp ada yg terbalik...
- Selalu mintak nak g sekolah
- Sayang sgt kat Rayqal...tiap kali saya amik rayqal ptg2....dia akan cium adik dulu instead
of me...huhu
- Byk lg...tak larat nak list....hehe


Rayqal

- Dah 3 bulan lebih
- Berat 6kg
- Double chin
- Suka gelak n ckp huuu haaa....
- 14/6/09 kol 11 lebih pg...1st time dia leh meniarap sendiri....disaksikan oleh Abang...saya
tgh msk kat dapur...huhu
- Siang nak botol (susu perah)...mlm nak BF....

Tu je la kot....so ni la latest pic kitorg....Ahad, 14/6/09.....:D




4 comments:

MaSLiNa said...

Rayqal mmg gedebob, geget pipi tu kang!!.. putri pulak nampak sweet sgt.. rupa sama mcm mama dia..

cikJintan said...

Ning

aku ado 2 twin stroller. Mung nok beli twin stroller Mc larens aku dok? ado di mesya tuh.. hehehhe...

ko putri tok naik stroller doh? Napok macey dio sgt sisterly :))

Maswani said...

Salam yani..sihat blako ko? cute sgt rayqal tu..
rasa nk tambah baby jugok la..hehe..

Yani Yusuf said...

Maslina - mana tak debab...kuat minum susu...hehe...mama dia dah tak sweet...semua dah pass kat anak2...:D

sufee - huhu...ari tu saing aku nok beli mung tok respon...brapo riyal mung nok jual?...aku beli dah Quinny ko Rayqal..tp wat sementara ni...putri kata gini..."ni alya nyer'...so paham2 la maksudnya...hehe

maswani - alhamdulillah sihat blako...ho...buleh doh mung tambah tu....kito ni koho tua...kihkih