Wednesday, July 8, 2009

New journey at new dept

Dah lama plan nak update...tp biasa la..hehe...ekceli i'm working at Damansara now...again, i transfer to another department...haha...bukan dept ari tu tak best...tp dpt peluang yg best...takkan nak lepaskan kn...hehe...but still last dept ari tu, CSA was the best....kawan2 mmg best n happening...sedey giler nak tinggalkan dorg but for my own future....i had to...uhuk,huk...
Start 19th June 2009, saya join Dato' Seri Nazir nyer group...well office dia takde la same floor but i have to attend VIP2 yang datang nak jumpa Dato'....HR called me and offered the job....but still i had to go for interview...3x interviews...huhu....the 1st was with Head of Recruitment which is from HR, 2nd was with Head of Administration and someone also from HR...then the last was with Puan Hamidah which is the highest ranking in HR (yg mana membuatkan saya menggigil cam nak mampus sbb dia ni mmg garang, cerewet etc)...
Bila dpt tahu kena training dulu kat Damansara...saya cam nak pengsan...makin jauh saya melangkah...skrg ni dr naik transport ke KL...saya kena la drive dr Sepang ke Damansara...lebih kurang 60km one way....uwaaaa....jauh, penat, kos tinggi, bla,bla....kol 6.15 dah kuar umah sbb nak elak jem n dapat parking bcos of the limited parking lot....cepat2 la 2 bulan (that's what HR people told me..:(...)training for about 2 months b4 moving to our new building....

3 comments:

comey_lote said...

tahniah..ai kelik rayo nanti buleh la belanjo makey...hihihih

cikJintan said...

babe,

all the best!!!
tahniah..

anyway, pree2 nanti kite lepaks okeh

Yani Yusuf said...

comey_lote : hehe tq...kawe blanjo masa kenduri eyi...lembu tu kawe byr 2 bhgn sbb aqiqah rayqal...kira blanja demo la tu...haha

sufee : tq...weh...aku takleh join umah mc jae...nk g johor...ada wedding cousin hubby...huhu