Wednesday, January 28, 2009

Jln2 JB - Day 1

Ni kisah kitorg jln2 kat JB....purpose of visit : mengimbau kenangan pahit manis masa bercinta, bermain, belajar, bergaduh, bla bla bla kat UTM dulu, sob,sob...sbnrnya plan nk g JB dah lama...tp ada aje benda yg menghalang...

Tup2 13hb Jan...Abang ckp bos dia soh abiskan cuti last year...so dia dpt cuti 3 ari bermula Jumaat (16hb Jan) sampai Ahad (18hb Jan)....pk nyer pk...we decided to go to JB...mula2 plan nk blk Penang tp Abang ckp tak puas blk 3 ari...lgpun dia plan nak blk masa saya abis pantang 44 ari nnti....

So, kitorg gerak ke JB ari Jumaat...lepas solat Jumaat sbb pg tu g servis keta dulu....dlm kol 3 baru kuar umah...excited la jugak sbb dah 3 thn lebih saya tak g JB...mmg berkobar2 nak jenguk tpt jatuh bangun...ini lah agenda yg sempat kitorg buat :

Day 1

Kitorg proceed ke Kota Tinggi...umah mak angkat saya...yg byk membantu dan tahu kisah saya n Syahril...kitorg selalu lepak umah mak angkat ni masa zaman bercinta dulu...huhu...so pemergian saya ni merupakan surprise bg dia...Sampai dlm kol 7pm...lepas dinner...g umah Umi jap...umah mak angkat salah sorg ahli kelab dulu tp baik gak ngan saya....

Wif Umi (free hair)

Ni plak gambar Danish (anak teruna Misah@cucu mak) n Putri dan mak n Putri


Tu je la kisah ari pertama...to be continued...:D

1 comment:

Anonymous said...

Yani, nape x inform turun kota? on that day aku wat kenduri tau..kalau tak pun aku g datang jupe u all...lenkali ada rezki turun kota inform la yer, bleh tgk baby baru...
since aku tgh kursus KPLI, aku menyewa kat kampung melayu, so turun jb pun bgtaulah....leh stay kat ymah aku je...:)